Lovecký pud

05.04.2010 16:14

To, že Elvis rád naháňa a "poľuje" na vrabce, holuby, vrany, sýkorky a iné, to sme vedeli. S pribúdajúcimi mesiacmi si však začína trúfať aj na väčšie vtáctvo o čom ma na Veľkonočný pondelok naprosto presvedčil. Vybrali sme sa na prechádku ku Chorvátskemu ramenu. Pre tých čo nepoznajú, je to kanál ktorý sa tiahne cez m.č. Petržalku. Z vtáctva tu žijú labute a kačky. Pri prechádzke sme narazili na 2 kačky pasúce sa asi 3 metre od brehu. Elvis hneď ako ich zbadal, sa pričupil a bleskovou rýchlosťou po nich vyštartoval. Bol už celkom blízko, keď náhle vzleteli a pristáli priamo na hladine kanála. To Elvisa predsa nemohlo zastaviť a tak skočil priamo za nimi. Ani na chviľu nezaváhal, nezamyslel sa, že s hlbokou vodou nemá ešte žiadne skúsenosti. Pri tej šípke do vody sa najprv potopil, potom vynoril a plával za nimi. Ľudia na okolo sa len pozerali a vraveli: "Bože, to šteniatko sa tam utopí." Chvíľami som aj ja mala pochybnosti a tak mi prebehlo hlavou ako budem za ním skákať do tej studenej vody. Našťastie sa vrátil. Neviem či na moje zavolanie alebo preto, že videl, že nemá šancu ich uloviť. Jednoduchu, lovecký pud sa v ňom nezaprel! Heh a čo by som čakala od pravého teriéra :-). Tak sa naša vychádzka skončila, pretože sme sa radšej ponáhľali domov, keďže vonku bolo tak 11 stupňov Celzia a lejak ako z krhly.