"Daj labku a bež"

17.09.2010 15:44

V stredu 15.9. sa konal klubový pretek AK Malina v agility s názvom "Daj labku a bež“, na ktorý sme boli prihlásení do kategórie šteniatok/začiatočníkov. Po dlho rozhodovaní, váhaní či sa naozaj preteku zúčasniť ako súťažiaci, keďže Elvis má momentálne dosť bujaré pubertálne obdobie, sme to predsa len šli skúsiť. A oplatilo sa :-).

Súťažilo sa v 3 kategóriach: šteniatka/začiatočníci, pokročilí, pretekári. Každá kategória bola ešte rozdelené na small, medium, large (podľa výšky psíka). My sme štartovali ako šteniatka/začiatočníci (small). Každý súťažiaci si odbehol dva behy. Štartovali sme hneď ako prvý. Pomyslela som si, že to bude veľmi rýchly beh a najväčší trapas dňa, že si ani nestihnem položiť Elvisa pre prekážku na štart a bude fuč, niekde medzi obecenstvom a medzi psami. A mýlila som sa, pretože štart sa nám pekne vydaril, Elvis ma celý čas následoval, nepustil ma z očí, krásne sme si odbehli celý parkúr a do cieľa sme dorazili bez chyby a s vynikajúcim časom. Podobne prebiehal aj náš druhý beh, ktorý sa nám tiež vydaril bez chyby. Z oboch behov som bola samozrejme nadšená. Elvis príjemne prekvapil mňa aj ostatných súťažiacich. A tak nakoniec, po súčte oboch behov (jumpingu) sme skončili na 1.mieste v kategórii šteniatka/začiatočníci (small, medium, large). Som na Elvisa veľmi hrdá :-). Aj napriek Elvisovej divokej puberte, sme ukázali, že vieme byť zohratá dvojica a v agility sme sa už čo to naučili :-).

                            

Mimochodom, bol to veľmi vydarený deň, ktorý sa niesom v kamarátskom duchu a krásne slnečné počasie nám tiež prialo. Sponzor klubu a preteku Barkingheads nám pripravil občerstvenie a venoval ceny pre výhercov. Na celom preteku sa zúčastnilo približne 40 psíkov. Naše fotky z preteku si môžete pozrieť TU . Ďaľšie si môžete pozrieť fotky od Feky a fotky od Silvuch.