05.09.2011 15:27

Máme za sebou naše prvé oficiálne preteky v agility, Trnava cup 2011 + MSR teriérov. Hneď na začiatku Elvisa zmerali, takže vo výkonostnom zošite máme zapísaných 37cm. Na to, že sa mi vôbec nechcelo ísť na tento pretek a vôbec, začať oficiálne pretekať, mám z toho dobrý pocit. Síce sa nám jednotlivé behy nevydarili, ale mali sme aj svetlé chvílky, hehe. V prvom rade ma nič neprekvapilo, pretože Elvisa poznám a viem, že je ešte mladý, zvedavý, neskúsený (ako jeho panička) a tak ho ako vždy v cudzom prostredí  zaujímalo všetko naokolo. Z troch behov (open agility, open jumping, open agility) sme sa dva krát diskli. Môžem povedať, že pri oboch diskvalifikáciach to bola moja vina. Nevadíííí :-). Tretí beh bol už lepší, avšak panička to Elvisovi opäť pokazila, keď zabudla parkúr. Okrem iného, pretek sa mi páčil. Rozhodca L.Ujházi postavil naozaj pekné parkúry. Pretek sponzoroval náš sponzor klubu BarkingHeads. Fotky z preteku si môžete pozrieť na rajčine (autor: Viktor "Bonaventura") .