14.07.2013 11:35

Síce v lete moc nepretekáme,ale tento dvojdňový pretek som si nechcela nechať ujsť. Nie len kvôli tomu, že išlo o pretek s názvom Russell Cup 2013, ale hlavne kvôli parkúrom od rozhodcu Tomáša Glabazňu. Ešte sme jeho parkúry na pretekoch nebehali, ale zhruba som vedela o čo pôjde. Navyše som čo to počula, hehe, tak som si to chcela vyskúšať zabehnúť. A poviem Vám, že išlo o najlepšie parkúry aké som kedy behala na pretekoch. Mali vlastnú „myšlienku“, boli dynamické, rýchle a vôbec nie nudné pre psa ani psovoda. Bežali sa open behy a skúšky. Elvis ešte naposledy bežal skúšky v A1. Odteraz už len v katgórii A2 :-). Bola som milo prekvapená, že Elvis aj napriek horúčave chcel behať. Napokon sme si vybehali v súčte skúšok za sobotu krásne 2.miesto a v súčte za nedeľu ešte krajšie 1.miesto :-).  Okrem toho sa Elvis stal THE BEST RUSSELL MEDIUM čiže najlepším Russell Terrierom v kategórii medium :-). V open behoch sme sa neumiestnili, ale myslím, že sme ich zabehli veľmi pekne.

Dve skúšky v MA2 som si odbehla ako doskokan, s fenkou Dinka. A šlo nám to :-).

Zopár fotiek si môžete pozrieť na rajčinke. Videá doplním niekedy v budúcnosti, keď bude viac času, hehe.