22.04.2013 14:34

Ďalší pretek agility tejto sezóny. V sobotu sme sa zúčastnili Žitnoostrovských skúšok. Elvis síce koncom minulého roka splnil podmienky pre prestup do výkonostnej kategórie MA2, ale po dlhšom váhaní sme sa rozhodli ešte zostať v kategórii MA1. Hlavne my sa nikam neponáhlame a preto si myslím, že na MA2 máme ešte čas :-). Ale späť k preteku... Pretek sa nám opäť vydaril a môj Elvis ma príjemne prekvapil a potešil :-).

V prvom behu (skúške) sme sa umiestnili na nádhernom 1.mieste, s najlepším časom, aj keď s jednou chybou. Druhý beh (skúška) opäť krásny v Elvisovom podaní, až dokiaľ som neurobila takú hlúposť vo vedení, že som Elvisa z nepochopiteľných dôvodov zle naviedla, až som ho diskla. Normálne doteraz nechápem zo seba, hehe. Nevadííí, ideme ďalej... :-). Zopár fotiek nájdete na rajčine a videjko uverením niekedy neskôr.