15.04.2013 14:37

Tento víkend patril celý Elvisovi :-). V sobotu sme boli na neoficiálnych pretekoch agility s názvom Hviezdne derby neďaleko Bratislavy. Celý pretek sme poňali tréningovo, keďže sme po dlhej zime nemali nič natrénované. A Elvis príjemne prekvapil :-). V prvom behu sme skočili na 4.mieste s jednou chybou a jednou odmietačkou, ale za to s najlepším časom. Aj keď mne sa zdal Elvis pomalší, čo ale asi bolo kvôli mne, keďže som kvôli chorobe nevládala behať. Alebo že by sa mu zle behalo v jeho zimnej srsti? :-D Druhý beh sme zabehli čisto, s druhým najlepším časom a skončili na 2.mieste. Vyhodnocoval sa súčet oboch behov, takže napokon sme sa celkovo umiestnili na krásnom 3.mieste :-). Elvisovi patrí veľká pochvala !!! Ja za to musím popracovať hlavne na behu ako takom a na orientácii na parkúre, pretože opäť som mala temné momenty, kedy som nevedela ako a kde ďalej, hehe.

A kto mi neverí, že sa z Elvisa stal počas zimy baran, môže sa o tom presvedčiť na fotkách :-D (autor fotiek: Offca). Videjko z preteku doplním po spracovaní.

V nedeľu si Elvis ponaháňal strapec na tréningu coursingu v Bratislave a odbehol si licenčné sólo behy. Tak, už len násjť sparinga na licenčné spoločné behy a splniť tak podmienky pre získanie coursingovej licencie ešte v tomto roku :-).