19.09.2012 13:30

Po cca mesiaci sme opäť absolvovali agility pretek. Tentokrát v Dunajskom Klátove, s názvom Žitnoostrovský pohár. Bežali sa dva open behy a jedna skúška. Ako prvý sa bežal open jumping, ktorý sme dobehli s 10-timi trestnými bodmi za zhodenú tyčku a zlý nábeh do slalomu (samozrejme mojou chybou). Nasledovala skúška MA 1, kde sme mali konkurenciu 8 psov. Ani tento parkúr sa nám nepodarilo zabehnúť čisto, keď som sa zle zorientovala v parkúre, ešte k tomu aj zakopla a svojím vedením úplne zmagorila Elvisa, hehe. Nevadí, veď napokon sme v tejto skúške skončili na peknom 3.mieste :-). Posledný beh sa bežal open agility. V ňom sme hneď na začiatku vydiskovali, opäť mojou chybou. Parkúr sme si samozrejme dobehli, aj ked trošku chaoticky, keďže ma rozhodila moja chyba v diskvalifikácii. Čo už, človek sa učí na vlastných chybách... S výkonom Elvisa som bola aj tak spokojná :-). Zopár fotiek (autor: Monika Zajacová) z preteku nájdete TU a video uverejním neskôr.