11.07.2012 14:13

Na začiatku júla nás čakali agility preteky Tatranské dvojskúšky vo Veľkom Slavkove pri Poprade. Z Bratislavy sme vyrážali skoro ráno,avšak navigačka zlyhala a my sme zablúdili v Tatrách. Prišli sme akurát na obhliadku parkúru A1. Ja vynervovaná ešte z cesty, Elvis zo mňa, k tomu poriadne nevyvenčený... To všetko sa podpísalo pod náš výkon. Bežali sa dve skúšky, Elvis v MA 1. Prvý beh si Elvis odbehol,ale mimo parkúru. potom sa síce vrátil a my sme si odbehli celý parkúr,ale vôbec ma nevnímal, nesústredil sa a vlastne ani ja. Ani druhý beh nám moc nevyšiel. Síce sme ho odbehli bez disku, ale s 15timi trestnými bodmi. V tomto behu sme skončili na 3.mieste, ehm, zo štyroch :-D.

Po preteku sme zostali ešte dva dni v Tatrách, kde sme chodili na túry a potom sme sa presunuli ďalej na východ len tak do Levoče a ďalej do Košíc, kde sme si všetci traja dopriali oddych. Fotky z Tatier najdete TU a videjko z preteku doplním neskôr.