10.04.2012 12:48

V sobotu sme sa zúčastnili nášho prvého tohtoročného preteku v agility s názvom Veľkonočné hafíkovanie – neoficiálne preteky. Agility sezónu sme teda odštartovali dvoma krásnymi umiestneniami v kategórii pretekari a to v tuneliáde 1.miestoopen agility 2.miesto.

Čo sa týka samotných behov, tak som určite spokojná a to najmä preto, že Elvis nevymýšľal, celú dobu ma pekne vnímal a sústredil sa. Nerozhádzali ho ani pískajúce hračky mimo parkúra a to už je čo povedať, hehe. Akurát panička to Elvisovi v open agility behu pokazila ako sa len dalo a to jej chaotickym vedením, keď najprv poplietla seba a potom Elvisa, za čo sme si vyslúžili jednu chybu a odmietačku a na poslednej prekážke ďaľšia chyba za zhodenú tyčku, ktorú som šuchla ja.

Videjko z preteku si môžete pozrieť TU.

       

Na druhý deň sme vycestovali do Veselí n. Moravou (ČR) na dvojdňovú intenzívkuLuckou Dostálovou. Na túto intenzívku asi nikdy nezabudnem a to hlavne preto, že nás dosť prekvapilo počasie, keď slnko striedala neskutočná zima, občasné sneženie, zase slnko a tak dokola. Ešteže sme nemali žiadne teplé veci :-D. Ale aj napriek tomu, bolo vynikajúco, sranda, celý tréning a trénerka proste super.

Elvis behal tak všelijak, ehm, no teriér :-). Celú nedeľu behal viac než pekne, všetko vychádzalo jak malo a zvládali sme aj ťažšie sekvencie. V pondelok doobeda vymýšľal ako sa len dalo a tak sme sa trápili na vysielačkach cez jeden tunel a tri skočky.  Ach jaj, pripomenulo mi to naše úúplné agility začiatky :-D. Poobede sme trénovali hlavne nábehy do slalomu, s nástrahami ako bol napr. tunel. Normálne som nechápala, ako rozbehnutý Elvis nádherne zvládal A3 nábehy do slalomu, ufff. Teším sa z toho a vlastne z celej intenzívky.

Fotky z intenzívky si môžete pozrieť TU.